Förtränga minnen eller skära ut hela hjärnan?



Vad är det som händer egentligen? jag vet ingenting om vad som pågår i mitt liv just nu. Jag är förvirrad och kraftlös. Jag vet inte själv vad jag ska göra fram till hösten, jobba kommer jag förmodligen göra men deltid isåfall. Jag vill forsätta plugga men jag kan inte gå tillbaks till långholmen där jag pluggade förra året för då skulle bara massa med gamla minnen komma fram som jag försöker förtränga,på riktigt! Jag drömde om det när jag vilade idag efter golfen. Jag drömde att jag var påväg dit med en kompis och jag fick panikångest och började hyperventilera typ. Sen så vaknade jag och hade verkligen ångest, men som vanligt så räddade mina kära piller mig.
Jag försöker förtränga allt vi har gått igenom tillsammans, alllllttt! jag hatar varenda minne jag har från våran tid tillsammans. Allt. Allt jag kommer ihåg är tårar och tårar och mer tårar. Jag är bra på att förtränga saker faktiskt, jag har förträngt  år, som tex, jag kommer inte ihåg någonting alls när jag var 16-17. Helt borta!
Så försöker jag göra nu men det är svårt. Jag ska förtränga bort allt allllllllllllt, jag ska fan annars skära sönder hela jävla hjärnan om det behövs. JAG SKOJAR INTE!
Ush bara jag skriver om det så blir jag irriterad.

Update more 2morrow. PUSS!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0