Håller på att bli blind..

Ja nu hoppas jag att det inte stämmer men det är nog troligt. Jag har känt att allting svartnar till i mina ögon och att jag kan inte läsa. Jag kan läsa stora bokstäver men inte på när håll. Konstigt.. jag har alltid haft den bästa synen.. Imorgon ska jag till vårdcentralen för att kolla upp det men jag tror inte att jag kommer få glasögon med tanke på att det är inte fel på ögonen, kanske så är det hjärnan som påverkar min syn. Men om det inte är något fel fysiskt så är det all stress och oro den senaste tiden, sa läkaren.
Jag blev ju helt förstörd idag.. jag var i t-banan och helt plötsligt så ser jag ingenting. Varje morgon när jag vaknar upp så dricker jag kaffe och löser korsord i DN men jag har inte kunnat göra det på flera dagar nu för att jag inte kan se.

Herregud.. Jag vet inte vad jag ska göra..

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0