To live is to suffer,but to survive..well..


Lurar jag mig själv? existerar verkligen något som kallas för kärlek? alla vi har haft någon slags ideal för vad kärlek är. Jag trodde att bara för att jag kämpade och tog smällar konstant i 2 år så skulle allt bli bra så småningom. Jag trodde på att man kunde kämpa för att uppnå kärlek som den ska vara. Jag blev ju förstörd totalt, men jag trodde ändå. Jag saknar honom, det gör jag verkligen och han vet det. Men jag kan inte forsätta att lura mig själv, låta mig förvandlas till döden bara för att jag är ensam om att vilja vara lycklig i vårat förhållande som vi haft.
När jag var på min s.k "date" idag så saknade jag honom mer.. vad vi hade kommer aldrig någon av oss ha med någon annan.
Vad är en man som inte vågar att älska eller är rädd för framtiden? Vad vi än gör här i livet så måste vi ta risker för att komma någonstans. Han tog risker när det handlade om pengar eller något annat, men inte oss? Var inte våran kärlek värd mer än pengar? I allt så ingår risker, men tydligen så trodde han att risker skulle inte ha något  med oss att göra.
Jag kan inte mer..
inte igen.
några dåliga bilder från igår :)



Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0