Åh.





Hej alla!

Inte uppdaterat på några dagar men varit fullt upptagen... Jag fattar inte varför SKIIIIIIIIIIT händer innan jul.
Struntsamma ,vad har jag gjort? Ringt som en jävla idiot till alla jävla myndigheter i sthlm typ i 3 dagar nu. Ni anar inte hur bra det är att jag har lugnande för att hade jag inte haft det så hade jag nog blivit galen. Jag drömmer om det jag fruktar, jag  hyperventilerar varje gång jag tänker på hur mycket som ska göras innan årsskiftet.

Det har varit lite pissiga blogginlägg senaste dagarna men shit happends..

Inte nog med det så har jag folk som  tjuvringer från doltnr och sätter på kärlekslåtar? Igår så ringde en kille kl 10 på morgonen och pratade om en lägenhet som jag skulle kolla på, han berättar om lägenheten men han runkar samtidigt?! haha världen e fan sjuk.

Jag är glad att jag har min lilla Jimmie iaf, det hade varit lite svårare om han inte hade varit med mig under julen. MIn lilla bebis <3

All min ilska och mitt tillstånd går ut över andra.. men inte jimmie däremot.
Jag ska fan låsa in mig i badrummet snart och vara där minst 2 tim och tänka och andas i kvadrat..(andas in,andas ut).
Men innan dess så ska jag iväg en sväng och hälsa på någon.

Om jag inte bloggar på ett tag så önskar jag er en God jul!











Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0