Ambassadeur




Igår så var vi ute, jag och Jimmie och 2 andra killar som jag känner började kvällen med att jag lagade wok åt de och sedan så förfestade vi lite,(för mycket). Vi drog till Ambassadeur, det var kul för att vi slapp betala inträde och så med tanke på att jag känner de.
Hursomhelst så hade vi skitkul men fan vad mycket sprit man drack! jag dricker ju aldrig typ, 2 ggr om året. Vi dansade hade kul men som ni alla vet så kan inte Jimmie kontrollera alkohol så natten slutade med bråk.

Vi dansade och en kille kommer fram till mig och börjar dansa med mig tätt inpå, Jimmie blev skogstokig och ett litet "slagsmål" hände.
Jimmie blev utkastad och vi åkte hem.
Typiskt!!!!!!!!!!!!!!

Flera 1000 lappar gick åt helt i onödan. Men det var rätt soft där, Vi hade VIP och flera dansgolv fanns. Men jag var ju inte förstås ensam med 3 killar :) 2 tjejer till inklusive min moster var där.
Nu är jag lite arg på Jimmie, han sa saker som han inte ens bett om ursäkt om än. Men det kanske kommer sen, vi vaknade en halvtimme sen.

Har en bild bara från igår men lägger upp mer sen. Puss alla!



Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0