Återigen..kärleken är stor.


Nu sitter jag här och jimmie ligger i sängen.. vi träffades idag runt 21 tiden, jag frågade honom om han vill komma hem  börja om på nytt eller forsätta det han gjorde innan.Han kom hem.
Han hade en kompis där, som hade gett Jimmie Röka och alkohol sen tidigare, när jag fick syn på honom så gick jag direkt fram till honom på perrongen och tog stryptag på honom och var så jävla nära på att knuffa ner han. Men Jimmie hindrade mig. Hans kompis sprang iväg...


Det har varit 1000 tankar sen han kom hem.. men just nu så lever jag i nuet. Människan jag älskar och bloggat om ett bra tag ligger i min säng och vi har hållt om varann sen vi sågs.
Hur det blir framöver?det vet jag inte..

Kanske det händer igen,kanske vi lever med varann för evigt etc. Imorgon kommer nog jag tänka ganska mycket på vad jag ska göra och hur vi ska göra för att det ska funka. Men som mitt tidigare inlägg" Jag lägger allt i guds händer"

Jag visste att det skulle hända, dte var bara en tidsfråga. Han har druckit lite alkohol idag så vi får se imorgon hur det blir men jag vet en sak.. Att jag kommer få tårar i ögonen när jag ser honom vid min sida på morgonen.
Allt jag önskat, allt jag velat har skett.
Konsekvenserna dock är  något jag är rädd för.

Jag får uppdatera er imorgon.. nu ska jag hålla om min bebis.
Kram alla


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0