Far away..



Klarade inte av att vara kvar där jag var så ja åkte iväg idag med Jimmie låååångt ifrån kaoset. Känns skönt.
Enda nackdelen just nu är att Jimmie håller på att bli sjuk, eller är redan sjuk, han har feber och spyr..typiskt!
Jag som trodde att jag bara kunde ta det lungt men nu måste jag ta hand om honom äääännnuu mer! kommer att strypa honom om han smittar mig.

Men imorrn så ska jag börja julhandla iallfall.. tänk er, det 'är snart jul ju! :D.
Sa till psyk att jag ska vara borta ett bra tag och de förstod mig och tyckte att det var en bra idé. Har varit helt knäckt nu senaste dygnen.

ska försöka sova så småningom.. har inte sovit så bra inatt, hade mardrömmar hela tiden, att  jag tog ett grav test och det stod missfall på den, sen andra drömmen var att jag sprang iväg medd jimmie till en kyrka för att någon slags ondska var efter oss.. sjukt :/

Godnatt alla...



Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0