God jul!



Hej!

jag vill börja mitt inlägg med att skriva GOD JUL ALLIHOPPA!  :)

Jag har nyligen pyntat julgranen och städat. Efter det så skulle jag ta en dusch men inte ens det kunde vara skönt, vattnet var iskallt. precis när jag hade smörjt in mig i showercreme så blir vattnet iskallt typiskt! haha
Anyway

Idag så var jag i sthlm några timmar, JImmie hade möten och det slutade med att han spotta på någon och jag var nära att kasta en stol på någon. Inte bra med 2 människor som har sånt temprament :)

Jag och mamma hade nyligen ett mamma/dotter snack. Same old usual... jag klagar på henne och hon klagar på mig. Hon skyller ifrån sig från allt hon gjort och jag måste bara lyssna på struntpratet. Men hursomhelst så sa jag till henne att jag och Billy älskar henne mer än min far.. hon var ju mest med oss medans pappa hade sitt rally långt bak i tiden.
Skitsamma ska inte skriva min hela barndom..


Nu är iaf alla julklappar köpta, har jag pengar kvar? Nope. Som tur fick jag Visa kort 2 veckor sedan, så det är bara att övertrakassera, om det nu går.

Jaja nu ska jag upp och försöka sova... vi har bara sovit 3 tim inatt. Jag hoppas alla ni får det ni önskat er i Jul.

Puss & Kram / Naturelle

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0