I get lost in my fears that i´m nothing without you..




Idag så har det varit en fullpackad dag. Jag började dagen med att leta upp hebreiska bokstäver på nätet och sen så skynda jag iväg mig till gamsla stan för att tatuera mig. Jag kunde inte ta den på hornsg pga att de hade stängt igår.
Hursomhelst nu har jag 2 st tatueringar på handlederna( Brödernas namn). Det är asgrymt! Alla som såg de sa att de ville ha likadana. :)

Jag har funderat på det jätte länge nu.. men att göra det hebreiska var något jag nyligen kom på. Jag ska visa er så fort jag hittar sladden till kameran.

Sen så var jag och hälsade på släktingar osv.. när jag kom hem så hade jag en känsla att Jimmie försökt nå mig och att han är inlagd. Jag ringde dit och de sa vi kan inte säga något, med andra ord är han där. 
Jag visste det.. jag visste att det skulle hända.

Det känns skönt iallfall att veta vart han är. Och nu har jag äntligen fixat min andra mobil! har alltid 2 telefoner eller 3 st. Vet inte varför men det är så.

Ni kan iaf se bokstäverna hur de ser ut,och jo förresten Madagaskar var skitrolig !



Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0