I hate this part right here..




Hej alla! Hur är det med er idag?

Själv så mår jag ganska uselt och fastä jag tagit ångestdämpande.. jag är ensam just nu, första gången på nån vecka typ. Jimmie åkte iväg till ett ställe "lyxställe" skulle jag kalla d för, så vi kommer nog inte synas fram tills imorrn.
Allting är så kaotiskt, och jag vill verkligen inte att det ska bli värre på julafton. Shoppade för 9000 och jag har fortfarande en massa med julklappar kvar att köpa.
Det blev hushpuppies till brorsan som är äldre, kläder till paris(bebisen) Massa med julklappar till mina små kusiner, dyra parfymer till mamma m.m
Nu är det Jimmie som står på tur och pappa. Men jag har köpt en massa med saker till J som skor och klädeer osv så han får nöja sig med en sak till julklapp. :)

Vi vill ha en liten bebis till jul men kanske jultomten ser till att vi får det :)

Ne får se vad som händer  under kvällens lopp.. jag orkar inte med skit längre..

Kram..

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0