Kärleken är STOR!



Vad kan kärlek göra för vissa människor? man förändras helt och hållet men blir en person som man aldrig trodde man kunde vara.
Vissa älskar till döden, vissa älskar så mycket att de  kan dö för en.
Hursomhelst så ska jag sammanfatta natten kort..för att jag ska kila iväg.

Kl 03 på natten fick jag ett sms från Jimmie.. jag vaknade kl 7 på morgonen för att läsa den. Jag tror nog att det är för privat för att skriva vad han skrev. Men jag vet en sak iallfall.. att vi älskar varandra.
Han bad om förlåtelse och sa att allt var hans fel osv. Sen så avslutade han sms:et med "/din förlorade Jimmie"

Jag kunde inte somna om efter det där, trots att jag tog lugnande och rökte ett helt pack cigg.
Jag undrar verkligen vad som händer idag.
Jag lämnar det i Guds händer..

Ha en trevlig dag alla... Kram!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0