Keeping my eyes on the road..



Hej! :)

Hur är det med er idag ?
Idag har det varit fullt upp, har städat och organiserat kläder,skåp och grejjer framför Julen.
Dessutom fått en massa med samtal ang lägenheter och mail. Det börjar se lite positivt ut iaf..
Men som min far sa, "det är inte så mycket du kan göra just nu". Typ lev i Nuet :)

Älskar verkligen min pappa, han är den enda som kan ge goda råd och stöd som ingen annan kan.
Vi är ute på landet allihoppa, imorgon ska julgranen sättas upp också..
Finns typ inte så mycket mer att skriva just nu.. ska inte skriva mer tråkigheter iaf, inte just NU :P

Tack till Camilla för hennes söta kommentar :)

Lite bilder på vårat hus..

 Min säng ..lite obäddat :)
Tv:n i sovrummet
 Hallen ingång till köket
  Ugnen och spisen/Jimmie och lillebror där..
Diskbänken..dags att diska? :)
Matbordet,det ska se ut som ett "bar bord"
 Vardagsrummet, Mamma och pappa
 Försökte få en bra bild på tv:n men det blev dåligt.
 En tavla på mig i hallen när jag var 12 år gammal.

Tänk er.. det är min far som renoverat allt själv :) finns många mer bilder som bastun och badrummet osv.. men det tar vi en annan gång.

Kram alla!

Något att skriva?:)
Postat av: Blanka

Jag tycke rinte huset var så himla kändis super fint, jag tykke rdet var ganska fult, inte för att vara taskig eller så:) Annars jätte bra blogg och snygg design, du blir bra på vraje bild!!:)<3

2008-12-21 @ 01:54:54
URL: http://bcobcobcobco.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygg blogg <3

Rösta gärna fram veckans blogg i min blogg:)

God jul o gott nytt år <3

2008-12-23 @ 20:50:44
URL: http://shelmer.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0