Natten till torsdag..




Hello everyone! Hoppas det är bra med er..


Själv så har jag fortfarande ont nere vid buken, jag fattar noll. Har inte hunnit åka till sös idag men jag måste nog göra det imorgon. Jag har så pass ont att jag ibland inte ens kan stå upp.
Idag har det varit möten för både moi och Jimmie, men han hann avsluta sitt möte innan mig, han sa att han skulle göra något i stan som han skulle göra för länge sedan.. :) undrar vad det kan vara? ^^

Shoppade lite julklappar till mamma  idag, redan!
På fredag har jag möte med typ flera personer ang d som hände med polisen och allt. Jag är nervös som bara den! undrar vad de kommer att säga och göra?
Laddade ner filmen "Mirrors" alla säger att den är skit läskig, så jag får nog passa på att se den med Jimmie för själv kan jag aldrig se skräckfilmer, när jag är ensam hemma så har jag tv:n på. Jag vet..lite barnslig men men.
Imorgon får jag också svar om jag får en lägenhet som jag tittat på, får helt enkelt hålla tummarna!

De senaste dagarna nu när jag har haft ont så dyker bilden upp i mitt huvud när jag fick missfall, när jag såg fostret. Den bilden komer nog aldrig försvinna. åh herregud... måste verkligen förtränga det. Ultraljudsbilden måste jag nog kasta också, jag vet inte om det är en så bra idé att ha den kvar?

Nåja jag får väl uppdatera er imorgon och då kanske jag vet vrf jag har ont.
Det kommer nog ta ett tag innan jag somnar.. tror att Jimmie tänker på samma sak som jag, han verkar vara lite deppad.

Godnatt alla Kram!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0