Oroa er inte för morgondagen. Vers ur bibeln.



Jag ska verkligen försöka inte tänka på morgondagen men jag måste erkänna att jag är orolig och nervös. Jag kan inte skriva varför just nu men kanske så småningon så gör jag det. Det är så mycket som står på spel och mycket jag kommer att offra för kärlekens skull. Jag har Gud att tacka att han ger mig styrka annars hade jag aldrig klarat av allt.

Idag så har jag bara varit hemma hela dan, lagat mat och vilat en del. Tacos blev det till middag och de tyckte att det blev gott :)
Alla mina räkningar har kommit upp till nästan 20 000 och jag har inte betalat de ÄNNU! fan.. måste ta mig i kragen snart!
Jag sitter och tänker då o då om det jag gör är värt det eller om jag gör rätt, när allt är kaos runt omkring så gör man dumma saker och jag är rädd att jag kommer att göra det. Men men nog om det.. ska lägga upp lite bilder, NYA! tog de för ca en tim sedan i pyjjamas, hade inget för mig så.. :)
Hur har eran dag varit sötnosar?

 
 Jimmie diskar.. tog en jävla lång tid att få honom inse att han också ska diska haha
  <3
 hahaha ja han är knäpp!
 I mina söta PJ´S
 Min plasma och dauuuta
 jag ville verkligen att jimmie skulle få en bra bild på mina tattoo´s men bilden ser bara cp ut :)




Kram!


Något att skriva?:)
Postat av: camilla

söt du är:)

2008-12-20 @ 00:40:07
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0