Shopping= Älska dig själv!




Precis kommit hem från stan, mycket shopping! Vaknade idag och var faktiskt på ganska bra humör konstigt nog, och jga har varit det hela dan...Kärleksfullt humör. Fattar noll, det finns inte ens någon jag kan dela min kärlek till :)
Nämen så jag valde att älska mig själv idag så jag handlade en massa med tröjor,smink,smycken och hårprodukter.
Jag är så dålig på att köpa byxor, det är sällan jag gör det. Inte för att jag inte vet vilka byxor som är inne eller något sådant men för att det är sällan jag hittar jeans som passar mig bra. Jag har 25/32 i jeans storlek men ändå är det sällan de sitter bra.

Struntsamma.. hade en konstig dröm inatt. Jag var på tbanan och bredvid mig satt en blond tjej och en svart man. I drömmen så såg det ut som att de var tillsammans, han började röka i tbanan och gjorde något med ciggaretten,nått magiskt typ. Sen visade det sig att han var ond så jag tog tjejen och viska till henne i örat " Lämna honom så fort du kan" och hon gjorde det men han smilade åt mig.

Nu vet jag inte om han hade ett svart korshalsband eller hon men idag när jag var i stan när jag köpte smycken så stog det där halsbandet framför mig. Jag köpte det.. konstigt. Äsh nu skriver jag på bara blablabla..

Nu ska jag göra rent badrummet och lägga all smink på plats.

Kram!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0