The story about us..



Först och främst så vill jag svara på isabelle´s  kommentar: Filmen är Romeo och Julia, och tack :).


Kollade på 9an, filmen the story about us, jag grinade jätte mycket. saknaden är stor...
Det som var bra mellan mig och han var att vi nästan aldrig grälade och om vi gjorde det så pussades vi och kramades 2 min senare.
ska försöka kolla på Madagaskar 2, måste försöka sova också.. har en massa med saker att göra imorgon. Har en överrasskning till alla er, det får ni se imorrn! :)

Dedicate this song to my love and to everyone that´s going thrue what i´m going thrue.

Puss och kram alla..



Text från låten..

I'm sorry.
Why should I say I'm sorry?
If I hurt you,
You know you've hurt me too.


But you get lost inside your tears,
And there is nothing I can do,
'Cause I get lost inside my fear
That I am nothing without you.


You're angry.
Why shouldn't you be angry?
With what we've been through,
Well I get angry too.


Chorus

'Cause I am nothing without you.


Why should we have taken so long
To be looking inside of our mind?
Everything we tried went wrong.
Are we worried 'bout what we might find?

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0