Nobody knows it but me.



Hej alla !

inte kunnat blogga för att jag varit så upptagen med en massa med saker som tex lägenhetsvisningar,sös,möten,Jimmie etc.

Jag var på sös och de sa att det kunde ha varit någon cysta som spruckit i samband med ägglossningen. Inte undra på att det gjorde ont.
Jag var och såg en lägenhet idag, åh vad jag vill ha den! den var perfekt, mina soffor som jag beställt från italien (skinnsoffor vita) skulle passa så bra där.
Allting var nyrenoverat och vitt, just the way i like it.

Igår så kände jag mig irriterad.. och när jag irriterad så vill jag få ut all ilska på någon som är nära mig :)
men jag lyckades inte skapa tjafs med Jimmie så jag gav upp och la mig. Drömde om att jag förlorade honom hela natten, så när jag vaknade upp,höll jag om honom  hela tiiiiiiiiden.

J
ag brukar inte oftast läsa andras bloggar men det finns några få, en tjej skrev i sin blogg att hon hyser något slags hat för sitt ex  för att hon trodde att allt skulle vara en dans på rosor.
Jag säger detta med egen erfarenhet och säger att man ska inte hoppas så mycket så att man blir besviken och totalt förstörd om något händer.

Jag har varit med om det ett antal ggr, ett exempel var med mitt ex.. när jag var tillsammans med honom första året så trodde jag att det var meningen att jag skulle vara med honom för resten av mitt liv och det var Guds vilja.
Men senare insåg jag också,(nu) att gud ville nog inte se mig lida så mycket förgäves. Jag trodde att man skulle lida för att uppnå det man ville ha. Men idag så tror jag inte att det är så.

Alla vi lider utav någonting,saker sker ständigt i ens liv. Men allting har också sitt syfte även om det inte låter rimligt när det väl händer men så småningom så visar det sig varför de sakerna hände i ditt eller mitt liv .

Shoppat en massa med saker idag,bla skor till jimmie och tröjor.. hygien/hårprodukter till mig. Skönt det var att köpa mina kerasté produkter.

I Stort sett så är allt skitigt just nu runt omkring men jag lever i nuet och passar på att försöka må bra medans jag kan.
Nu förstår jag vad NUET betyder.

Godnatt alla, ska försöka sova så småningom. Ha en trevlig forsatt helg PUSS!


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0