This love..




Hej alla!

jag tänkte uppdatera lite innan jag går och lägger mig..
Idag så åkte jag och jimmie in till stan och shoppade kläder åt honom och sexiga underkläder till mig förstås!(röda) :)
Jag var tvungen att göra det för jag att ja la ju ut Jimmie´s kläder utanför dörren och 5 min senare så försvann de. Undrar vem som tog de?..Psykgrannen!
Hursomhelst så handla vi en massa me saker idag. Sen så var jag tvungen att köpa bebypanthen till tatueringarna..
Efter det så åkte vi hem och jag lagade jättegod mat till honom, köttfärsbiffar och stekt potatis och sallad osv.

Vi har mysat med varann hela dan..kollat på film med en kompis till mig som är min granne, och vi har kramats heeeeeeela dan.
Snacka om att ekonomin är dålig just nu, har räkningar som ska betalas imorgon på 15000. Så det blir inte så mycket julklappar i år tror jag.
Lillebror får nöja sig med kattungen och andra brorsan får nöja sig med tatueringen och kläder till dottern.

Men Jimmie kanske kan få något..om han är snälll! :)

Jag ska nog önska mig en resa tillsammans med Jimmie utav pappa i år. Jag skulle önska mig en bil men jag har redan fått en så... liten tjejsportbil.

Gbu all.. Love / Natalie.. Puss!

Något att skriva?:)
Postat av: zura

hej, fin blogg du har! kolla gärna in vår blogg om du vill skratta lite :)

2008-12-05 @ 09:26:34
URL: http://zura.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0