Tisdag.



Hej alla! :)


Eller lättare sagt godmorgon.. jag vaknade för inte sålängesen.
Jag kunde inte blogga igår för att ja.ni vet alla bloggare de hade ju stängt av bloggen.
Hursomhelst jag kollade på en lägenhet(radhus) den var helt underbar, och jag kommer förmodligen flytta in idag eller imorrn :D
4 sovrum där uppe, och 2 toaletter, nyrenoverat allt! spec köket. Köket är helt underbar.. den är sååå stor! det första jag sa när jag kom in var " Åhhhh stooooooort kök, jag älskar stora kök" Man kan ju bara laga mat hur mycket som helst ju :)

Jag var nog borta hela dan igår fram tills kvällen.. hade möten och så sen så pratade jag med en vän i 4 tim hemma hos honom. Han är snäll som bara den... han var nog den personen som fick mig att inte dra alla greker över en kant.
Allt jag är rädd för dock, är att jag inte kommer att sova ensam där haha, jag kan knappt sova i min etta ensam utan att ha någon lampa tänd.

Imorgon är det nyår! wihoooo ^^
Jag är Inbjuden till Ambassadeur, men jimmie är ju portförbjuden därifrån så det blir lite klurigt. Jag berättade det nyss, han sa att det är lungt om jag går dit. Så jag kommer nog förmodligen fira klockslaget md honom sen därefter dra till ambassadeur (Gamla Blue moon bar).
Äsh jag får se hur det blir.. men det kommer bli andra gången jag firar nyår där.

Ne men nu ska jag försöka göra mig iordning så snabbt som möjligt så jag hinner se lite solljus, har inte gjort det på evigheter typ.

Kram !

Något att skriva?:)
Postat av: Erik

Bra blogg! Det blir att adda som favorit direkt!

2008-12-30 @ 14:18:12

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0