Today was a good day.



Hej alla!

Idag så har jag varit ute sen kl 11 tills kl 23, jah har varit på möten med Jimmie, sen visningar på lägenheter,det gjorde jag igår också iofs.
Jag har haft otroligt ont nere vid buken i ca 3 dagar nu men idag var det värst, jag kunde knappt gå. Vi åkte in till sös för att kolla upp vad det var och vrf jag har ont men det var ca 5 tim väntetid så jag fick en smärtstillande och sa till de att jag kommer imorrn istället. OM JAG NU HINNER!

Det har hänt en massa med saker som har gjort vårat liv komplicerade eller mitt liv lättare sagt, efter den dan då insatsstrykan kom. Men Gud hörde mina böner och saker och ting har blivit mindre komplicerat.
Imorgon ska räkningar betalas, ansöka om csn igen, gå på möten, lägenhetsvisning och förmodligen sös till slut.

Helt död nu, somnade kl 7, Jimmie skakade hela natten och jag kunde inte sova heller trots att jag tog sömntablett..
Men som sagt today was a good day, och det hoppas jag att ni hade med.

Kram / Natalie



Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0