All the girls standing in the line for the bathroom!!!!


Älskar den låten! Videon e ju asskön också...
Håller på att laga grönsakslasagne.. det kommer bli supergott!
Idag så har jag betalat avgiften till bostadsförmedlingskön,äntligen! efter 50 år typ...
Jag funderar på att öppna ett fik och baka massa med goda bakelser,för det känns verkligen som att jag gör det redan. Nån som vill vara diskplockare? :)
Idag så ska jag förmodligen kolla på film med Daniel, det är typ en kompis till mig tror jag? :) jag lärde känna honom när jag var med i BWO videon.Han är producenten till den.. Det är ju iofs om inte jag hinner somna tills dess.
Jag måste börja jobba snart alltså.. jag måste ha något att göra för annars kommer jag verkligen kollapsa utav allt tänkande. Jag har några planer ang vad jag ska jobba med.. liiite långsökt men det ska nog funka. Skriver mer när jag har väl satt igång med det. Det ska bli kul och se om jag klarar av det. :D

 Haha våga inte ens nämna bakgrunden! Jag tog den idag,skulle bara se om kameran fort funka som den ska.
:)

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0