Ännu en sömntablett och terapi samtal senare..

Jahapp så var det med den.. tog den 30 min sen men iiiiiiiiiiiingenting händer. Nämnde det i terapi samtalet, hon kollade lite konstigt på mig, antecknade och sa att hon ska prata med psykologen ang sömntabletterna. Och blablabla...
Sen så kom jag hem och fick ett samtal från läkaren som sa att jag hade låg blodkalium, nått sånt. Låg blodsalt, nått sånt.
Lagade mat,köttfärs med risoch en massa me grönsaker. Sallad dessutom " Caprese sallad" med Mozzarella ost! :)
Efter det så bakade jag och Cherine en kladdkaka och den var supergod..´med glass till!!
Jo det blev kvar lite efter maten och en viss människa var hungrig efter gymmet så jag värmde upp det till honom.
Jag och Cherine har blivit bra vänner verkligen..vi har samma sjuka humor och vi blir lätt rädda utav skräckfilmer. Hon är som mig, vi kan inte släcka lampan när vi sover eller tvätta ansiktet utan blunda ögonen.
Vi e lite sjuka... enligt de som är "normala" det de normala som är sjukast utav de alla.
Ok nu kanske det blev en liten flummig blogg ändå... kanske!
:)
Godnatt

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0