Äntligen fixad!

Äntligen så är min mob fixad.. kan inte fatta att jag klarat mig utan den. Istället har jag gått runt med en 80-tals mob. Men det är typiskt Ericsson, de ska alltid gå sönder. Har 4 st nya och alla de håller på att repareras.
Blev lite sugen på att löpa samsungs nya men å andra sidan så hatar jag samsung. Iphone verkar ju vara skräp med tanke på kameran. Annars får jag väl bara vänta på ericssons nya 8mp kamera.. :)

Idag så var jag inställd på att åka till Franska ambassaden och ha lite kul men så vart det inte. De har tydligen ställt in festen eller nått sånt. Jag som hade färgat och fönat håret & allt... :(
Men men deras förlust! Får hitta på något annat kul.

Här är en till bild från cannes..
Där ser jag lite berusad ut.. men det var iofs. :D

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0