"Kroppsnoja får tjejer att skippa stranden"



Aftonbladets artikel "Kroppsnoja får tjejer att skippa stranden"
Då är min fråga om den artikeln är värd att publiceras? med tanke på att vi redan vet det och har vetat om det en bra tid nu. så himla onödig artikel. I artikeln så  intervjuas 2 tjejer och en 42-årig man som säger att killar kan också vara nojjiga. Enligt honom så har han en kompis som inte vågar gå till stranden för att han tror att han är tjock.
Hur kommer det sig att en 42 årig man sprattlar omkring i vattnet med 2 unga tjejer? och pratar inte han om sig själv?
Stefan holm är en av de som skrivit artikeln, och jag måste verkligen applådera. Du lyckades skriva en artikel som en 5 årig kunde ha skrivit. Du hade chansen att kunna skriva något mer vettigt eller något som folk kan relatera till lite mer. De nämnde aldrig något om sig själva utan pratade för sina kompisar. Tydligen så kan vemsomhelst bli anställda åt en tidning i dagens läge.

Min underbara diet som jag skulle börja idag blev inte av, istället blev det mycket med mat och godis.
Inte nog med det, jag börjar spy upp maten efter jag ätit. Det hände igår, hoppas jag inte gör det till en vana bara.
Jag tog några bilder på min mage för att kunna påminna mig själv att jag ska sluta äta mycket.
Det var skönare när jag vägde 48 kg, jag slapp tänka på hur mycket jag fick äta och när. Men då såg jag iofs som ett anorexifall, fick köpa mina jeans på barnavdelningen.


Hört att Friskis och svettis har utegympa vid rålis också.. kanske något man ska prova på?

http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=17091

PUSS!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0