Devils chocolate cake!

Åh kan det bli bättre än såhär? Hoppas det forsätter i flera mån till.. regnet alltså :)

Jag håller på tvätta kläder just nu, jag har varit en riktig kvinna idag. Jag har lagat mat åt flera personer (Qinoa,kyckling& sallad) och nu ska jag baka en choklad kaka som heter "Devils chocolate" och lite fika bröd.
I´m ready to be married! :)
Jag var och kollade på Mamma Mia igår och jag hade så himla låga förväntningar så att jag tyckte att den var helt ok faktiskt, storyn sög men låtarna var ok.
Om jag hade bott i England tex så hade jag tyckt att den var skit för att jag kanske bara tycker att den är bra för att Abba-låtarna är bra. Men men lite patriot får man väl vara.
Om ni vill ha receptet så är det bara att säga till :)


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0