Doris the fish.

Godmorgon!

Tänkte skriva lite snabbt innan jag drar iväg till läkarn.
Ska vara där kl 10, Terapi samtal typ.
Sen så får jag se vad som händer,kanske någon film med Daniel lr nått.

Hoppas jag inte får värsta ångesten efter besöket med Läkaren..:/



Igår så var det en stressig dag faktiskt, jag vaknade kl 8,käkade frukost och började  storstäda. Efter det så strykte jag lite kläder och ringde upp Leonora för att fika inne i stan och hon sa att hon bara skulle fixa sig först. Efter det så tänkte jag ta en dusch och ladda mobilen samtidigt men som vanligt så händer det nånting som gör mig ickeglad.
Mobilen dog, någon slags kortslutning lr nått. Så jag fick springa runt i stan för att köpa nån mobil men sen så tänkte jag "Äsh det e väl dumt o ge ut pengar på en ny mobil när jag har 2 andra som är på lagning"
Typiskt! Till slut fick jag tag på en gammal lur som jag fick låna men inte vågar visa för andra typ. Mitt ex lånade ut den till mig, han sa att jag fick ta den men icke sa nicke :)

Ja hursomhelst så hade jag inte hennes nummer och hon hörde aldrig av sig så hon tror säkert att jag skojade med henne eller något sånt.
Jag fick ta en massa med lugnande igår också.. dem verkar inte göra så mycket känns det som ibland.
Jag får prata med doktorn idag.
Ska ringa snabbt till St:eriks vårdcentral och boka tid där också för huden.

Kram.


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0