En sömntablett senare..


De verkar inte ha någon effekt längre känns det som. Kanske är det jag som tror det eller så börjar kroppen bli immun mot de, vetefan hursomhelst det har gått över 30 min och jag känner inte av den.
Idag så vaknade jag kl 9 och åkte iväg till karlaplan för att träna på gymmet och det gjorde jag fram tills kl 12 sen efter det så kom jag hem käkade och åkte iväg till stan. Jag var där ett tag,käkade lite i kungshallen och avslutade kvällen med ett halvt glas vin (provade Jacobs creek) om den nu hette så, smakade för mycket utav allt. Ja just d, så såg jag Basket också... Brasilien-Grekland.
Man kan ha sina basket dagar..
Imorgon är det läkarn som gäller.. det känns bara så himla jobbigt och gå dit och prata om saker som man försöker förtränga, sen så ska man älta i saker som man redan vet om. Ni som har gått igenom samma sak vet vad jag "pratar" om :)
Jag har ännu inte köpt Eckhart tolles bok,måste göra det omg.!
Ok ska skriva ner lite vad jag ska göra imorgon så att jag inte glömmer bort det.
8 15 -ringa St:eriks vårdcentral
11:00 Läkare
12;30 laga lunch till tjejkompisar
Swedbank
Advokatbyrå
Ansökan, Gävle
Ansökan S.
Ringa mob affären och be de skicka min mob.
Allt d där måste jag skriva för min egen del så att jag inte springer runt som en förvirrad Doris som jag brukar göra, speciellt när jag har mycket att göra.
Nu ska jag ringa och röka samtidigt.. kan det bli bättre :)
Kram!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0