Ett glas rött tack!


Jaaa äntligen ska jag få i mig gott vin! Ska ner snart till kungsholm bryggan och ta d lungt.
Jag har valt att inte mer skriva om mitt ex, efter idag så förtjänar han inte  att vara med i min blogg. Man trodde ju att han skulle kunna visa att det fanns lite kärlek kvar i honom men så var det inte.
Bättre för mig, nu kan jag gå vidare med mitt liv och tänka på att han var/är ett svin.


Christian försökte visst para ihop mig med hans vän Bjarne, jag såg bilderna och han såg rätt ok ut men namnet förstörde allt. Hihi :) Sorry Bjarne! Du må vara en bra fotograf men ditt namn suger. <3

Det var visst inte så många som kunde något om couscous så jag får väl klara mig utan eran hjälp haha.. Thnx anyway Angelica (h).

Update more l8ter..

PUSSSSS!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0