Far away..

Idag så kanske jag åker bort ett tag härifrån. Men det blir nog bara över helgen..
Känns som att jag måste byta miljö.
Vaknade kl 9,käka frukost och sen så somnade jag om. Jag har bara ätit och sovit idag..
Jag har haft 1000 saker att göra den här veckan men jag har typ gjort ingenting. Jag skulle tillomed ha besökt Jimmy på häktet men jag har inte ens fyllt i ansökan.
Men alla har väl sina perioder.. ibland så behöver man unna sig lite "ledighet". :)

Nu ska jag ringa lite samtal, inklusive till min advokat. Det var inte så längesen jag stämde någon och jag förde min egen talan dessutom! :P
Ska prata med kronofogden ang pengarna.
Uppdaterar mer senare kanske om jag inte åker iväg förstås.

Jo jag håller på fixa lite i bloggen som ni ser.. :)

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0