Nära döden.

Hej alla!
Har inte skivit så mycket på den senaste tiden men det är för att jag har haft så mycket att göra och mycket har hänt. Jag gjorde en massa med roliga saker på semestern tillex som att äta pasta i Milano och Pulse i danmark :)
Men hursomhelst efter resan när jag kom hem så var allt som vanligt men ändå inte.
Förra söndagen så tog jag en överdos utav tabletter, jag hade nog ingen tanke att dö men det var väl förmodligen alkoholen som gjorde så att jag var nära att dö typ.
Jag skriver det här så jag kan ha koll vad som händer i mitt liv eller hänt.
Efter att ha vaknat upp på sjukhuset och druckit en massa med kol så gick jag til toaletten och skar mig själv....konstigt nog.

Nu sitter jag här på sjukhuset fortfarande och det kan inte bli tråkigare typ. Jag valde att stanna för att de skulle hjälpa mig med min panikångest,. det är ganska svårt att inte bli påverkad utav andra som är här.
Imorgon så ska jag på en lägenhetsvisning i vasastan och blir utskriven härifrån.
Det finns en del sjyssta människor här men de har ju sina problem de med. Jag har skapat nya kontakter trod eller ej. det var en kille som hade 2 företag som är ganska "kända" och vi skapade kontakten för att jag behöver han framöver när det gäller bygg. Mer kan jag inte skriva nu :)

När det gäller "x" så har jag inte någon kontakt med honom mer för att var verkligen inte den typen jag trodde han var.
Jag tror nog att han behöver någon bimbobrud så att han ska känna sig lite mer manlig ;)
Han var ganska sjysst men jag visste redan från början när jag träffade honom att det inte skulle bli seriöst mellan oss med tanke på hans livstil. Han är ganska omogen för sin ålder... men men inget jag bryr mig om.

Imorgon blir det mycket som händer men det kan jag skriva imorrn, nu får jag lämna tillbaks datan till en patient och kolla på tv.
Om ni har tips eller gått genom samma sak så är det bara att lämna kommentar.
 

Kram Natalie

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0