I´m gonna trade this life for fortune and fame. I´ll even cut my hair and change my name!

" Blogga ej påverkad "
Det har jag lärt mig idag. Det blir ju bebisspråk när man skriver och är påverkad haha :)

Ja nu kan jag väl skriva mer tydligt vad som hände igår..
Som sagt jag var på stan och shoppade osv.. sen så skrev jag ett sms till mitt ex, där stod det " Om du vill ha din mobil så får du ta den eller så slänger jag den" han skrev "släng den" och det gjorde jag också. Han ville väl spela stroppig det aset. Jag bryr mig inte.. jag skulle väl slänga mobilen i hans ansikte ändå.

Sen så träffade jag NATAAAASHA! Min lilla gulleplutt, jag ska öppna en blogg till henne så får folk läsa om hennes mode. Det finns ingen annan flicka som är  så söt som hon är.
Hon kommer ju typ knäcka allihoppa när hon blir stor. Jag ska lägga upp lite bilder på henne, jämför henne med Nicole från Pussycatdolls.
Hursomhelst jag skrev nått om Jimmy igår också, får kolla upp d där med att åka dit. Det e fan dyrt att åka till nån bondehåla.

Idag blir det Grönan eller Pride :D



Något att skriva?:)
Postat av: lena

hej me e natasha mami vil go påmina me dej o mej

2008-08-06 @ 12:11:58
URL: http://rinkeby

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0