Sverige dansar runt en penis



Idag har jag tagit det lungt med.. jag passar på att göra det medans jag kan. Först så vaknade jag kl 11 och sen efter det så lagade jag Bulgur med grönsaker och tomatsås till lunch med några tjejkompisar. Det blev väldigt lyckat fastän det var första gången jag lagade bulgur, fullkorn var det tillomed!
Efter det så vilade jag i 2 tim,gick ut & käkade Max och en Chocolate dream glass..tog med mig glassen till en utsikt där vid bastugatan.
Sen så skjutsade han hem mig och jag gick upp peelade ansiktet och gick iväg för att sola.
Så! Nu sitter jag här och är pigg och utvilad.
Vet inte exakt hur veckans schema ser ut men allt jag vet är att jag har mycket att göra.
Imorrn är det Frankrikes Nationaldag så vi kommer att fira den där i franska ambassaden i östermalm på deras trädgård. Gratis champagne,lyx bakelser och suverän mat!
Sherine har längtat efter att gå dit med mig i flera dagar nu, färgade hennes hår tillomed idag.
Vilken tur att man är fransk medborgare :)

Frankrike har ju iofs något att fira men om man frågar svenskar vad de firar så vet de inte ens vad de firar. Men det kan jag tala om för er som inte vet. Ni firar fruktbarheten, det är därför ni super er fulla och dansar runt en penis. På riktigt!
Den s.k midsommarkransen är en symbol för fruktbarheten, Penisen. Så nu vet ni.
Mycket att fira va? :)

Nja jag ska nog försöka sova snart.. sovit för mycket känns det som. Ah ja just d,imorgon ska jag hälsa på Jimmy hihi :)

Goodnight

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0