@ night



Kom hem för inte så längesen från bion,kollade på Narnia 2.. den var ok men inte lika bra som 1an,brukar oftast vara så.:)
Ja nu är det äntligen lungt,jag kan inte fatta att jag fortfarande kan hålla mig vaken efter en sån lång och stressig dag. Jag var hos läkaren och fick en massa med "medicin" men efter det så orkade jag inte hålla på med de mer så jag åkte iväg till stan för att Rea-shoppa!
Vilket är så sällan jag gör men när jag väl gör det så blir det bra.  Synd att min underbara 5Megapixel cam är på lagning annars kunde ni ha sett vad jag köpt...en annan gång ^^
Det blev det ett guldhalsband från pilgrim,pyjamas från Calvin, Underkläder från H&M (H&M har fina underkläder,ej rea) plånbok, Eyeliner Lancome (Ej rea) och lite till.
Leonora hörde av sig men jag hann inte träffa henne så d får bli en annan gång.
Det börjar bli lite tomt utan bilder på bloggen så jag laddar upp några från frankrike.. De är inte så fina men ändå! :D




Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0