Nu räcker det!


Jag är så less på människor som är falska. Ush dem borde verkligen utrotas..
Jag är också trött på att ge folk "en andra chans" för att det slutar med att man ger dem en 1000000 chans.
För en gångs skull i mitt liv så försöker jag priotera mig en aning lite mer än förut.
Mitt ex är en av de människorna.. han är snäll och omtänksam och är "mogen" men kan vara tvärtom oftast.
Ibland så räcker det inte.. om man älskar någon så är man väl snäll för det mesta?
Jag har gråtit för mycket och gett han för mycket av mig själv så att jag inte ens visste vem jag var ibland med tanke på att han aldrig gav något tillbaks.
Nu känns det som att jag inte ens orka bry mig om människor som gjort mig fel, "x" var en av de.. det är ganska skönt att han är borta ur mitt liv faktiskt.. Jag fick ju reda på vem han egentligen är ganska tidigt och det var ju bra det.

Idag så har jag inte gjort så mycket,jag har suttit hemma heeela dan och bara tagit det lungt och sovit etc. Kändes så himla skönt. En massa med pizza/godis blev det också :)
Imorgon blir det nog en lång powerwalk med Cherine om jag orkar.
Bilderna kom visst inte fram i förra inlägget så jag lägger upp de nu.


  Me and Daddy.. Läs texten på linnet.
 Mitt hjärta Micheal.. Världens sötaste lillebror.
  Jag och Natalie, en tjej som jag träffade där och blev bra kompis med. Ful bild jag vet :)
   Micheal <3 Natalie... :D
   Den tog Micheal på mig när vi lekte lite på stranden.

Något att skriva?:)
Postat av: Chibi

Gud vad sött linne :)

2008-07-14 @ 17:34:11
URL: http://chibi84.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0