?


Vad har hänt mer.. Inte så mycket mer än att ha handlat lite saker. Jag köpte Hudkräm & bodylotion osv.
Från och med imorgon ska jag börja med min diet. Ni är så supersöta som skrivit att jag inte är tjock men tro mig jag märker det haha :)
Jag sitter och äter godis just, jag njuter av min sista dag som tjock. Men skämt åsido, jag är inte tjock och det inte fel med tjocka människor men jag är inte van att se mig själv som fet kossa.
Nån som har något bra tips hur man ska förlora några kg utan att svälta ihjäl?
Jag sitter och funderar på om jag ska dejta "x" igen.. han skickade sms igår det stod : Hej, det är synd att det blev som det blev mellan oss, helt onödigt.Hoppas vi kan träffas blablabla"
Kanske när han mognar till lite så kan jag väl fundera på det mer.

Jag letade efter ansiktskräm i evigheter idag, jag har så jävla svårt med hudkrämer.. jag har provat det mesta och för mig var Clinique antioxidant krämen bäst men det måste finnas något bättre.. Tips?

Till NATASHA : Ring mig så berättar jag hur du ska göra.

 Nu kanske ni ser att magen sticker ut! ;)

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0