Öppnar snart en ny blogghemsida för både barn & föräldrar.



Jag har lekt med tanken i några dagar nu och det var Natasha som inspirerade mig. Barn kan väl en del om mode eller blogging överhuvudtaget. De ju faktiskt smartare än vad man tror. Det finns 2 st blogg sidor för barn och föräldrar men de verkar vara lite halvdåliga sådär. Jag kommer att vara ganska noga med säkerheten när jag väl öppnar bloggen så   föräldrar behöver inte vara oroliga men de ska ha koll och ge godkännande till barnen. Det kommer att vara från 7 år uppåt. Jag tror verkligen att det är bra för barn att börja blogga för då kan de lära sig hur de ska uttrycka sig osv.
Jag skriver mer om det när jag väl kommit igång ordentligt med det här. Men ni föräldrar eller barn kan ge tips eller bara skriva eran åsikt och vad ni tycker om det hela?
Vlogging kommer självklart att  finnas med också.

Puss & kram! :)

Ja ni måste ju lyssna på min favorit låt just nu haha.. på riktigt!

Något att skriva?:)
Postat av: Sabina

Snygging ;)



i miss you gumms!!!

2008-07-27 @ 21:02:06
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0