Överflöd av Bakelser,bögar och chokladtårta!

Jag idag som sagt så har jag varit en riktig kvinna!!
Jag har lagat mat och bakat världeeeeeeeeens godaste choklad tårta, som ni kan se nedanför..och jätteeeeee gott fikabröd som ni kan se på bild nedanför.
Jag har spenderat 8 timmar i köket idag och resten av timmarna så har jag städat och tvättat kläder. Nice va?
Sen så såg jag på 5an där de visade Bög-kärlek på hög nivå.
Typiskt att gay människor gör vad som helst bara för att provocera de som är emot det. USH!
Jag är inte emot gay människor men jag är emot att de ska få gifta sig i en kyrka. FYFASIKEN!
Jag menar Gud skapade en man och en kvinna, inte 2 män eller 2 kvinnor. Ok whatever vi kanske ignorerar det då, för att jag kan förstå att de med samma kön blir tända på det. Men att gifta sig i en kyrka och göra det bibeln är emot i guds hus. Please common? Kan ni inte bara gifta er nere i helvetet.? :)


Åh vilken gullig liten blogg det blev där. :)


Något att skriva?:)
Postat av: Calle

Nu kommer Pride paraden att göra

en omväg till din bostad... L

2008-07-22 @ 22:01:34

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0