Pride festivalen ska göra en omväg och komma förbi mitt hus!

Yes ni såg vad det stod... VAD KUL! Nu kan jag ha lite kul äntligen.
Jag fick en kommentar från nått homo och där stod det: Nu kommer pridefestivalen att göra en omväg förbi ditt hus"
Ja men HOMOT! jag vet inte vad du heter så du får heta HOMO. Jag är inte emot gay människor. aldrig! jag är emot att de ska vigas i kyrkan bara. punkt slut!
Det är respektlöst mot kyrkan och alla troende så är det bara.
Jag tycker inte att det är fel att ha en fri vilja och att homosexuella vistas bland alla andra, jag följer tillochmed serien" Queer as folk" :)!
De kan komma när de vill och de kommer ha kul med mig det vet jag :) men du däremot har redan sagt ditt. Nu får du gay människor framstå som hämndlystna dåliga människor.


Hursomhelst ingen Daniel ikväll. Jag färgade en tjejkompis hår och det blev bra... :)

Något att skriva?:)
Postat av: Jesper

haha.. du måste varit full när du skrev det här för det var bland det mest osammanhängande trams jag läst på länge...

2008-07-23 @ 00:52:15
URL: http://enlyx.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0