Rain.

Det är så underbart med regn!
Jag önskar att det kunde regna 24H varje dag! Kanske därför jag vill bo i Seattle..hört att det regnar ofta där.
Ja just d jag glömde skriva vad som hände mig när jag var på tåget häromdan..
Jag var påväg till mina föräldrar som bor en bit från sthlm, jag hann inte köpa biljett i tågstationen så jag tänkte köpa den på tåget istället. Jag satte mig på tåget och jag tog fram mitt maestro kort men de tog inte maestro,då visade jag de pappas kreditkort nummer men det tog de inte heller emot. Då sa jag " Men då får ni pengar kontant så fort vi kommer fram" och det var ok för de men då kom en kvinna fram till mig och frågade mig om jag behövde pengar, Jag ba "nee det är lungt det ordnar sig" Men ändå så gav hon 250 kr till de, jag sa att hon får pengarna tillbaks så fort vi kommer fram.
När vi kom fram så följde jag efter henne till dörren där man går ut på tåget och jag fick syn på min mamma som hade 250 kr i beredskap, när jag vände mig om för att leta efter kvinnan så var hon borta.
Jag tyckte så himla synd om henne..
Man kunde se att hon var lite sjuk men jag vet inte om det var psykiskt dock.. det verkade som att hon hade Taurettes eller något, hon kunde inte kontrollera ansiktsmusklerna(nerverna).
Jag är glad att det finns såna snälla människor.. det borde finnas mer utav de. Hursomhelst om jag får syn på henne nångång så ska hon få sina pengar tillbaks + ränta :)

Måste packa mina saker.. (L)


Något att skriva?:)
Postat av: jennifer

svar: haha jo det var dem säkert! ;)

2008-07-20 @ 17:09:33
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: emelie

men regn är ju trist :(

2008-07-21 @ 01:24:55
URL: http://emelieisaksson.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0