Son of a bitch!

Jag mår pissigt som bara den.. jag har lust att åka till mitt ex och ta sönder hans bil och spotta han i ansiktet och mycket mer.
Jag vaknade upp idag och var så jävla klar i huvudet och kom o tänka på allt som har hänt. Jag är förbannad,ledsen har fan panikångest. Jag undrar om det är bara för att jag inte har ångestdämpande kvar.
En del av mig är självmordsbelägen och den andra delen är arg och förbannad.
Sån jävla tur att han inte är här och att jag avbröt kontakten med honom annars vet jag inte vad jag skulle göra.
Jag hatar mig själv att för att ha varit kär i honom och älskat honom, hur fan kan man älska ett sånt jävla as.
Fuck him.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0