Well fuck you very much..



Hej alla mina sötnosar!
jag undrar om nån av er är bra på att tillaga couscous? Isåfall skriv gärna tips!
Kom nyss hem från stan, köpte lite hygien produkter och "bling bling" nån verkar ha snott mina andra :(
Det är min och mitt ex 2-årsdag idag men d är inget som han bryr sig om. Jag sa det till honom för 3-4 veckor sedan, att han skulle komma ihåg att det var den 28 Juli och att han ändå skulle fira den med mig även om vi har tjafsat. Men men det finns ju en anledning varför vi har gjort slut och det är ju för att han skiter i sånt och är ett as helt enkelt. Tunga ord men sant. Det var likadant förra året men då gjorde han "slut" några dagar innan och sket att ringa den dan.

Jag börjar komma ihåg saker som han har gjort mot mig.. som idag tex när jag duschade så tänkte jag på vad han sa till mig när jag var i frankrike, vi pratade helt normalt sen började han jiddra och så sa han mitt i det hela utan jag ens nämnt något som har med den saken att göra " Du.. bara så att du vet, jag ska träffa tjejer vare sig de varit tillsammans med mig eller inte, för jag ska ha tjejkompisar" osv. Jag menar.. vem fan säger så? speciellt när man inte ens pratar om den saken.. och hur normalt är det att man ska träffa sina ex?
Han kan dra åt helvete, det finns inget större jävla svin än han. Jag hoppas att han läser det här nåndag, jävla livförstörare.

Jahapp så var det med det :)
Puss

Något att skriva?:)
Postat av: Angelicas Closet

Jag är tyvärr inte så duktig på att laga mat :P

2008-07-28 @ 16:25:09
URL: http://angelicascloset.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0