Vaaaalerie..

Godmorgon!
eller inte..
vaknade för inte så längesen, egentligen vaknade jag kl 9 men jag orkade inte hålla mig vaken så ja somnade om kl halv 11 till 12.
Som ni kan se så har jag börjat köra med lite reklam på bloggen, får se hur det funkar. Tradedoubler och Double.
Idag så vet jag inte vad jag ska göra.. jag skulle iväg till stranden men det blåser ju jätte mycket. :/
Kanske shoppa.. min bror fyller år till helgen och jag funderar på att köpa en kostym till honom som vi såg på tillsammans där uppe i Åhlens, han passade så himla bra i den eller en Jumpsuit från footlocker som han vill ha istället för kostym.
Iofs den skulle jag också vilja ha.. :)


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0