Viva la gay!

Så var det en ny och solig dag. Jag kunde inte sluta titta på 5an igår.. det e ju världens bästa serier nu! Önskar att det kunde vara pride varje dag.
Ja och så fick jag ännu en gullig kommentar från Jesper där stod det " Du måste ha vart full när du skrev det där för det mest osammanhängande trams blablabla"
Vart är det trams och osammanhängande? I texten där jag skriver att jag inte är emot Homosexuella men att jag är emot att de ska vigas i kyrkan? Jesper du bör nog utöka ditt ordförråd och börja lägga ner med tid med din egen blogg än andras.
Vad hände med fri vilja eller egen åsikt?
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. en del av mig vill gå ut i solen men andra delen vill bara vara hemma sova.
Jag får se.. :/
Här är några bilder från idag,hade typ inget att göra. :D
 

  Störd bild.. :)

Något att skriva?:)
Postat av: Angelicas Closet

Vilken söt klänning!

2008-07-27 @ 16:36:09
URL: http://angelicascloset.blogg.se/
Postat av: natasha

natalie jag har igen blogg

2008-07-27 @ 18:13:51
URL: http://rinkeby

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0