Woho jag är smal!


Thnx six & Mattias... :)

Nu kan jag iallfall gå ut i bikini utan att oroa mig :)
Igår så satt jag uppe aslänge med Jimmy..han är ute och solar nu fastän att han är solbränd. O jag ser ut som en blek..jag vet inte vad.
Jag blev lite avundsjuk så jag ska nog ut och sola jag med! Vet inte exakt hur dagen ser ut idag, jag vet att jag ska laga middag idag till några st, och att jag ska vara med min lilla ängel en stund nere vid vattnet.
Jag passar verkligen på att njuta av den tiden jag har där jag inte behöver göra någonting. Jag har en väldigt stressig vecka framför mig. Inget jag kans kriva om nu men jag ska! :D
Jag har typ bara druckit kaffe och löst korsord idag.

Svar till Natasha: Din blogg är www.Natashadoll.blogg.se

Updaterar mer sen Puss!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0