-.-


Godmorgon alla! Nyvaken och kaffe smakar som bäst.. jag somnade kl 6 på morgonen inatt för att jag kunde inte somna pga mormors snarkande. Jag hade en intervju idag på ett jobb som jag kanske skulle ta men sömnen kändes lite bättre.. Det var ett jobb på postkodmiljonären där jag skulle prata med kunderna osv osv. Jag får väl ringa och boka en ny tid.
 Gårdagen var underbar.. den började med att jag stack iväg till östermalm för att träffa en "kompis" och sedan så promenerade vi från östermalm till kungsan och fikade lite, efter det så tänkte vi dra på bio men det fanns inga så många bra filmer så vi käkade glass istället på Mcdonalds. Jag måste skriva det här till mina kära läsare " PROVA CHOCOLATE DREAM ! "
Det är verkligen en riktig sommarglass..
Efter det så åkte jag hem för att "kompisen" skulle iväg på ett litet möte dagen efter ganska tidigt så jag ville inte uppehålla min "kompis"  :)
Jag kom hem runt 21-22 och sedan åkte jag iväg till rotebro till några vänner och käkade oxfile och drack 2 Millers öl.. Det satt suveränt!
När jag väl kom hem runt 1 tiden så gick jag hem till jessica för att snacka lite med natten slutade inte där, vi träffa på 2 kompisar och JAG tog bilen och körde iväg till en underbar utsikt med hav strand etc.. Alla skrattade åt mig när jag körde bilen för att jag såg ut som en liten kärring som är mån om sitt liv haha.
Men kul var det! Jag kom hem runt halv 4 och jag fick stå utanför porten och skrika som en idiot för att jag inte hade nycklar.
Så såg min dag ut igår.. Undra hur den ser ut idag :)

Puss & kram babys

Den klänningen hade jag på mig igår :)

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0