Don´t try this @ home.


Åh vad tiden går långsamt just nu känns det som, jag vill verkligen att klockan ska bli över 2 så att jag kan somna nångång och att gästerna börjar att röra sig härifrån. Idag så valde jag att ta det lungt med tanke på att veckan kommer se busy ut. 
Idag så gick jag iväg till Jessica en stund och sola lite på balkongen sen så köpte jag ett slingpaket och valde att göra slingor hemma( Jag vet inte varför ). Jag hade verkligen brist på sysselsättning, hursomhelst så blev det en aning misslyckat så jag åkte iväg till zax där mina 2 trogna frisörer kände empati för mig och boka in mig imorgon bitti.
Men annars blev det mycket sol på balkongen hos Mary och lite bus med Giselle..
Jag tänker inte visa en bild på håret just nu för att då har ni något att skratta åt :)
Jessica fyller år på söndag och jag kanske åker iväg innan dess utomlands (hemligt) så jag funderar på att slänga en liten surprise party åt henne men hon vill ha en playboy-tårta så det ska hon få! :)
Åh nu är gästerna borta och jag kan äntligen ta en dusch :)

Jag håller på ändra lite i bloggen som ni kan se, håller på fixa en header i photoshop också :)
ska köpa nytt smink och nya skor. Jag har stor lust att ta en bild på mina fötter så att ni kan se vad fina skor gör mot fina fötter. Det är minst 10 sår på fötterna och jag fick höra igår att det såg ut som att nån hade skjutit med en softairgun på mina fötter. Haha,kanske imorrn!
Här är skorna som jag ska köpa från Net-a-porter ganska snart.
image10  1 065 Euro Inte så dyrt faktiskt. De ser ut att vara värt det :)
Märket är Roberto cavalli.

Något att skriva?:)
Postat av: Lovisa

Snygga skor, men är dom verkligen värda ungefär 10.000:-?

2008-06-04 @ 07:06:54
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Natalie

Haha ja det är de!

2008-06-04 @ 11:34:56

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0