Grejj of the day!


Jaaaaaaa sverige! Är så himla stolt över sverige! Jag som var helt förberedd på att de skulle förlora..
Idag så vaknade jag kl 12 och började dagen med att städa så att jag kunde dricka mitt kaffe i lugn och ro och kolla på oprah.
Efter det så hoppa jag in i duschen och fixade några ärenden i fridhemsplan sedan så drog jag iväg till hornstull för att fixa naglarna.. det blev jättefint!
Sen så åkte jag iväg för att träffa "X" en stund innan jag åker iväg. Vi satt en stund bredvid vattnet och pratade lite.. Jag är så glad att jag har träffat honom.. Han är underbar :)
Inatt så blir det mys med Jess lite och imorrn ska jag iväg till franska ambassaden för att ordna lite papper.¨
Här är nån bild från igår..

  :D


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0