Long time no see..


Hello world!
Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen men jag har varit ganska upptagen. På onsdag så åker jag iväg till Rivieran med familjen så jag har varit lite upptagen med att ordna saker innan jag åker iväg. I lördags så var jag på grönan med Joey och tvinga med han på alla karuseller. Ush hatar fritt fall.  :/ Efter det så tog jag en sväng i kungsan och var med lite i bakgrunden på Fotbollskanalen :)
I söndags så stressade jag med att hitta nånting fint till Jessica med tanke på att hon fyllde år igår .Sedan så åkte jag iväg till söder för att träffa "X" , vi satt där en stund och snackade lite. Stackars Jessie,hon fick ingen playboytårta utav mig för att jag inte hann köpa det, så jag fick åka till 7-eleven och köpa  chokladmuffins istället haha!
Hursomhelst så hamnade jag i skanstull senare på kvällen och jag stannade där en stund och kollade på matchen.
Nu är det frankrike-rumänien som spelar..VIVA LA FRANCE! Måste ju hejja på mina landsmän :)
Ett stort tack Till O som skjutsade mig hem igår natt kl 3 på morgonen från blåsut.. Thnx :)

Jag har insett att vissa saker inte förändras hur mycket man än vill. En sak som har förändrats dock är mitt sätt att se på saken, jag är idag medveten om situationen inte kommer att förändras. För att jag har gett allt vad jag kan ge och jag kan inte ge mer.
Jag är glad ibland för att jag har fått gå igenom det här, för att på vägen så har jag lärt känna mig själv mer än någonsin. Men samtidigt är jag ledsen för att jag har kämpat så mycket kanske förgäves.
Idag så står jag på mina egna fötter och jag vet vad jag vill. Om inte "världen" vill ge mig det jag vill ha så är jag säker på att "världen" ger mig det jag behöver.
Jag uppdaterar er senare. Kram


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0