@ night.


Nu är jag hemma! Äntligen så kan mina fötter vila sig lite.. Ja som sagt så var jag där på stranden och maten blev suverän. Vi satt där från kl 13 till 17 sen så åkte jag hem för att fixa mig och drog iväg till kungsan för att kolla in Hofmaestro och käka lite Calamaris med en kall öl vid sidan om. Det smakade så bra och som vanligt så blev det mer än en öl. Hofmaestro var så kul att kolla på, verkligen ett annorlunda band och jag hoppas verkligen att de går långt. Jag pratade lite med de efteråt,tog en cigg osv :)
Tyvärr så har jag inga superbra bilder från idag för att jag glömde kameran men det var gott om folk som tog bilder på mig så det lär väl dyka upp ganska snart på nätet.
Sen så träffade jag på 2 tjejer som jag "jobbade" med och de kunde typ inte sluta glo på mig,som att jag vore deras idol eller något, allvarligt :)
Efter det så stack jag iväg till söder,lyssnade på lite Sade och drack lite Jägermeister haha shit vad det kändes!
Det var en ganska skön dag och jag njöt verkligen hela dagen..
Imorgon kommer ett litet videoklipp på mig ut, det är inget märkvärdigt men ni kan iaf se mig mage som jag skriver så mycket om.
Här är några bilder från igår iaf.
 
Grejj of the day =  3 extra pussar!


 Haha den är från idag med 2 svanar i bakgrunden.
Den är från igår.. Ghandi wannabe :)

Puss & Kram!


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0