Ska aldrig mer dricka alkohol i samma mängd som idag.

Snacka om att det blev lite för mycket idag..

Dagen började med att jag stack iväg till skanstull för att kolla på matchen på någon krog där men sen så blev det en laxplanka och 3 starköl samtidigt. Jag fick inte nog efter det så vi promenerade lite och sedan öppnade jag en flaska Sangria hemma hos honom. 10% alkohol? det är väl som att dricka 2 starköl eller? :)
Hursomhelst flaskan tog slut ganska snabbt och det skötte jag ensam. :)
Jag däckade 3 timmar i sängen och sen så kom jag hem senare på natten och tog det lungt med Jessica och med några kompisar till.
På tisdag ska jag på en intervju i lilla-essingen och då ska jag jobba med något som har med postkodmiljonären att göra, Jag vet det låter inte så värst kul men man fördriver tiden tror jag :)

2morrow is a new day.. Goodnight soetnosar!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0